تحقیق مدیریت پروژه

دانلود تحقیق در مورد مدیریت پروژه، در قالب word و در 62 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: تاریخچه مدیریت پروژه تعاریف مدیریت پروژه فصل دوم: دلایل استفاده از مدیریت پروژه اقدامات مدیریتی وظایف مدیریت پروژه کاربردهای مدیریت پروژه فصل سوم: فواید و محدودیت های پروژه فصل چهارم: فرآیندهای پروژه گروه های فرآیند تعامل بین فرآیندها فرآیندهای عمده و اصلی فرآیندهای فرعی و کمکی فرآیندهای اجرایی فرآیندهای کنترلی فرآیندهای اختتامی فصل...

ارتباط با ما

... دانلود ...

دانلود تحقیق در مورد مدیریت پروژه،

در قالب word و در 62 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:

تاریخچه مدیریت پروژه

تعاریف مدیریت پروژه

فصل دوم:

دلایل استفاده از مدیریت پروژه

اقدامات مدیریتی

وظایف مدیریت پروژه

کاربردهای مدیریت پروژه

فصل سوم:

فواید و محدودیت های پروژه

فصل چهارم:

فرآیندهای پروژه

گروه های فرآیند

تعامل بین فرآیندها

فرآیندهای عمده و اصلی

فرآیندهای فرعی و کمکی

فرآیندهای اجرایی

فرآیندهای کنترلی

فرآیندهای اختتامی

فصل پنجم:

نرم افزار (P 3 (Primavera Project Planner

مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه (OPM 3)

شناخت اجزای مدل OPM 3

نتایج و شاخص کلیدی اندازه گیری KPIS

دسته بندی-نظر اجمالی

دسته بندی PPP

دسته بندی SMCI

گام های OPM 3 به طور خلاصه

ورود به روند بهبود

خلاصه و نتیجه گیری

فصل ششم:

فرآیند برنامه ریزی محدوده پروژه و ورودی های آن

ورودی های برنامه ریزی محدوده

ابزارها و تکنیک های فرآیند آغاز

خروجی های فرآیند آغاز

مدیریت محدوده پروژه

ابزارها و تکنیک ها و خروجی های فرآیند کنترل کلی تغییرات

فرآیند کنترل کلی تغییرات

ورودی های فرآیند کنترل تغییرات

ابزارها و تکنیک های فرآیند اجرای برنامه پروژه

خروجی های فرآیند اجرای برنامه پروژه

فرآیند اجرای برنامه پروژه

فرآیند تهیه برنامه پروژه

مدیریت فرآیندهای پروژه

ارتباط فرآیندها

تشریح مفاهیم

واژه نامه انگلیسی-فارسی

فهرست منابع

بخشی از ابتدای تحقیق:

تاریخچه مدیریت پروژه:

در اوایل دهه 50 میلادی، شخصی به نام E. l DuPont de Nemours با همکاری نیروی دریایی آمریکا، یک کار مشترک مدیریت پروژه (باترکیب یک نمودار برنامه ریزی پروژه و جدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند. این دو کارخود را با دو پروژه مجزا و دو تیم مستقل ولی با هدف یکسان، آغاز نمودند. هدف آن ها بهینه نمودن برنامه ریزی، زمان بندی و هماهنگی پروژه ها بود. هرچند نگرش آن ها بر پروژه ها شباهتی به یکدیگر نداشت، ولی درنهایت به این جمع بندی رسیدند که باید نحوه برنامه ریزی و فنون زمان بندی خود را به نحوی بهینه کنند تا از منابع نیروی انسانی، مواد و ابزار خود بتوانند بهترین استفاده را ببرند...

لینک کمکی