تحقیق بررسی ایرلاین های خارجی امارات، قطر و ترکیش

دانلود تحقیق با موضوع بررسی ایرلاین های خارجی امارات، قطر و ترکیش، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تاریخچه هواپیمایی امارات روش مدیریتی سازمان هواپیمایی امارات شعارهای امارات استراتژی خطوط هوایی امارات تحلیل مشتری فرصت های بازار رقابت بازاریابی پیشنهادا اسپانسرینگ کمپین تبلیغاتی ایرلاین امارا چرا این کمپین موفق بود؟ نقاط قوت نقاط ضعف فرصت ها تهدیدها ایرلاین امارات به طور کلی تاریخچه ترکیش ایرلاینز تفسیر لوگو...

ارتباط با ما

... دانلود ...

دانلود تحقیق با موضوع بررسی ایرلاین های خارجی امارات، قطر و ترکیش،

در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

تاریخچه هواپیمایی امارات

روش مدیریتی

سازمان هواپیمایی امارات

شعارهای امارات

استراتژی خطوط هوایی امارات

تحلیل مشتری

فرصت های بازار

رقابت

بازاریابی

پیشنهادا

اسپانسرینگ

کمپین تبلیغاتی ایرلاین امارا

چرا این کمپین موفق بود؟

نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصت ها

تهدیدها

ایرلاین امارات به طور کلی

تاریخچه ترکیش ایرلاینز

تفسیر لوگو شرکت قطر

بازاریابی شرکت ترکیش ایرلاینز

استراتژی محصول (محصولات جدید)

استراتژی قیمت گذاری: استراتژی تعیین قیمت

استراتژی ترویج

استراتژی

تحلیل بازار

قطعه بندی جغرافیایی

قطعه بندی جمعیتی

نقاط قو

نقاط ضعف

تهدیدها

فرصت ها

باشگاه امتیازدهی هواپیمایی قطر ایرویز

کمپین تبلیغاتی

اسپانسرینگ شرکت قطر ایرویز

هدف ایرلاین

تاریخچه ترکیش ایرلاینز

نشان شرکت هوایی ترکیش ایرلاینز

استراتژی بازاریابی خطوط هوایی ترکیش

اسپانسرینگ

نقاط قوت

نقاط ضعف

فرصت

تهدید ها

تبلیغات خطوط هوایی ترکیش

کمپین های تبلیغاتی

هدف خطوط هوایی ترکیش

نتیجه گیری

منابع

مقدمه تحقیق:

کار بنیادینی که این صنعت هوایی در حال انجام آن است، دستیابی به رضایت مشتری و مسافران است که نتیجه دادن آن زمان بر است. این رضایت مندی مسافران همه ابعاد اعم از نرخ بلیت ها، خدمات دهی به مسافران، ارائه خدمات پروازی، تأخیر در پروازها، دسترسی ساده به خرید بلیت و... را شامل می شود. تنها راه دستیابی به رضایت مشتری نیز ایجاد رقابت میان خطوط هوایی است تا شرکت های هواپیمایی در سایه این رقابت بر سر جذب مشتری از تأخیرها جلوگیری کنند؛ حال حصول به نتیجه از طریق نوسازی ناوگان باشد یا از طریق اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی این شرکت ها و یا هر اقدام دیگری که در ایجاد رضایت مندی میان مسافران اثرگذار باشد، باید مردم ومسافران بتوانند حق انتخاب میان ایرلاین ها داشته باشند.

به دلیل همین اهمیت، در این پروژه، سه ایرلاین امارات، قطر و ترکیش بررسی شده و مواردی از جمله اهداف، خدمات و تبلیغات و... آن ها مورد مقایسه قرار گرفته است.

لینک کمکی